OBS - endnu en aflysning

Ja, så kom der endnu en aflysning.

Fællesskabsstafetten som skulle have været i Gilleleje og på museet på søndag, er udskudt til et senere tidspunkt på grund af coronasituationen.

Museet/Bente

Aflysning

Kære alle

Foredragsholderen til arrangementet d. 7.10  "Den sidste på kirkeloftet" aflyser, da han mener at coronasituationen stadig er for usikker til at det kan gennemføres.

Det er vi selvfølgelig rigtig kede af, men man skal jo være forsigtig i disse tider.

Birgit skriver ud til alle tilmeldte.

Birgit/Bente

Kære alle
Som I kan se af nedenstående fra Fyrlauget er både Fyret og Museet med i Fællesskabsstafetten . Begge har gratis åbent kl. 14 - 16 og man kan både komme ind i museet fra Hovedgaden og fra Østergade. Foran Skibshallerne vil der være nogle borde med ældre årbøger, som man frit kan tage med af.

Depechen skulle komme til Gilleleje Museum ca. kl. 15 og skal derefter til Kulturhavnen.

Vi håber, at mange kigger forbi.

Hilsner

Birgit

"Kære medlemmer,

Nogle af jer har måske hørt om fællesskabsstafetten, som er blevet til hos Frivilligkoordinator i Gribskov kommune Pernille Dirchsen, efter inspiration fra andre kommuner, som en mulighed for at binde kommunens foreninger sammen.

NU kommer stafetten til Nakkehoved Vestre Fyr

Søndag den 20. september kl. ca. 14.15

bragt hertil af foreningen ”Gribskov går sammen”.

På fyret serveres lidt koldt at drikke, og der er mulighed for lige at kigge indenfor. Museum Nordsjælland giver gratis adgang for alle fra depechen ankommer og til lukketid kl. 16.00. Dette gælder også Skibshallerne.

Nakkehoved Fyrlaug og ”Gribskov går sammen” vil kl. 14.45 gå til Skibshallerne på Hovedgaden, hvor depechen overdrages til Gilleleje og Omegns Museumsforening. Herefter følges en rute, som I nok får på torsdag, når programmet er færdigt, men det er noget med kunst og musik fra vores skønne byorkester.

Vi vil selvfølgeligt gerne se så mange af vores medlemmer, som over- hovedet muligt, så vi kan markere os !

I behøver ikke melde jer til, men vi vil gerne vide, hvor mange, der ca. kommer, så giv en besked til Bente på 20486219 eller til Else på 61815803 eller på vores mail: Nakkehovedfyr@gmail.com

På et godt fremmøde

Med fyrhilsen